Veelgestelde vragen

BAZALT GROEP bestaat
uit Bazalt, HCO en RPCZ Bazalt logo

Staat jouw vraag hier niet bij? Stuur dan een e-mail naar evenement@bazaltgroep.nl. We doen ons best om je e-mail binnen drie werkdagen te beantwoorden.

Inloggen

Wanneer krijg ik mijn inloggegevens?

Kort voor de WES ontvang je een e-mail van Osiris met daarin een instructie om je password in te stellen. Controleer ook je ongewenste mail. Het onderwerp van de e-mail is ‘Final Reminder: World Education Summit by Osiris Educational’.

Ik heb mijn inloggegevens niet ontvangen. Kunnen jullie deze opnieuw sturen?

Controleer je ongewenste e-mail. Het onderwerp van de e-mail is ‘Final Reminder: World Education Summit by Osiris Educational’.

Ook daar niets ontvangen? Neem dan contact op met Osiris via telefoonnummer 00 44 808 160 5 160 of via worldedsummit@osiriseducational.co.uk. Bazalt Groep beschikt niet over jouw inloggegevens.

Hoe kan ik inloggen bij de World Education Summit?

Kort voor de WES ontvang je een e-mail van Osiris met daarin een instructie om je password in te stellen. Klik op de link in de e-mail (‘set a password here’) om je password in te stellen. Klik hierop en vul jouw zelfbedachte password twee keer in en bevestig. Vervolgens kun je inloggen op het platform door te klikken op de roze knop in de e-mail (‘Access website’).

Hoe kom ik na het inloggen bij Podium 9?

Als je ingelogd bent, kom je in de ‘lobby’. Linksonder op deze pagina staat een link naar Podium 9. Je kunt ook direct naar Podium 9 met de link: https://worldeducationsummit.live/podium-9/.

Hoe krijg ik toegang om sessies later terug te kijken?

Je gebruikt hiervoor de inloggegevens die je hebt ingesteld via Osiris. De sessies zijn vanaf 19 april terug te kijken.

Mijn collega is verhinderd en ik wil deelnemen met zijn/haar inloggegevens, mag dat?

Inloggegevens zijn persoonsgebonden en zijn dus alleen bestemd voor de deelnemer die is aangemeld. Het is dus niet mogelijk om toegang te krijgen met inloggegevens van een ander.

Technische vragen

Mijn organisatie heeft de rekening voor deelname nog niet voldaan. Krijg ik nu wel toegang?

Ja, je krijgt inloggegevens sowieso verstuurd. Ook al is de rekening nog niet voldaan.  

Waar kan ik terecht als ik (technische) problemen heb bij het volgen van de sessies?

Voor vragen kun je terecht bij Osiris via 00 44 808 160 5 160 of worldedsummit@osiriseducational.co.uk 

Zijn er nog andere dingen die ik nodig heb tijdens een sessie? Bijv. een tweede device.

Nee, alleen je laptop of computer met beeldscherm en internetverbinding is voldoende.  

Ik ben ingelogd, maar mijn beeld is niet scherp. Hoe komt dit?

Dit heeft te maken met jouw eigen internetverbinding. Zet je internet even uit en aan en kijk of het dan beter gaat. Anders contact opnemen met je internetprovider.  

Ik heb geen geluid. Hoe komt dit?

Controleer of het geluid van je device aan staat en of je koptelefoon of oortjes goed zijn aangesloten. Wij kunnen dit verder niet oplossen. 

De chatfunctie doet het niet, wat nu?

De chatfunctie wordt beheerd door Osiris. Wij kunnen dit niet oplossen. Je kunt wel een melding maken bij Osiris via telefoonnummer 00 44 808 160 5 160 of worldedsummit@osiriseducational.co.uk.

Overig


Worden Engelstalige sessies vertaald in het Nederlands?

Er is geen Nederlandse ondertiteling en ook geen tolk. Op podium 9 maken we een koppeling naar het Nederlandse onderwijs.  

Krijgen we de PowerPointpresentatie ook toegestuurd of op een andere manier beschikbaar gesteld?

Er worden geen Powerpointpresentaties toegestuurd of beschikbaar gemaakt. Vanaf 19 april kun je sessies terugkijken met de inloggegevens die je hebt ingesteld via Osiris.

Ik heb een klacht. Waar kan ik deze melden?

Je kunt je klacht mailen naar evenement@bazaltgroep.nl. We doen ons best om je e-mail binnen drie werkdagen te beantwoorden.