Veelgestelde vragen

BAZALT GROEP bestaat
uit Bazalt, HCO en RPCZ Bazalt logo

Staat jouw vraag hier niet bij? Stuur dan een e-mail naar evenement@bazaltgroep.nl. We doen ons best om je e-mail binnen drie werkdagen te beantwoorden.

Sessies terugkijken

Hoe krijg ik toegang om de sessies later terug te kijken?

Je ontvangt een nieuwe uitnodiging van Osiris. In tegenstelling tot eerdere berichtgeving, verwachten zij dat alle deelnemers vóór 10 mei een nieuwe uitnodiging hebben ontvangen. Vergeet niet je ongewenste e-mail te controleren!

Hoe log ik in om de sessies terug te kijken?

Volg de stappen die staan beschreven in de e-mail die je van Osiris Educational hebt ontvangen met als onderwerp: ‘Summit Central’. Om later terug te keren naar het platform, ga naar https://summitcentral.guidecore.xyz/ en log in met de gegevens die je eerder hebt ingesteld.

Hoe kijk ik de sessies van Podium 9 terug?

De sessies van Podium 9 komen op een later moment online.

Technische vragen

Mijn organisatie heeft de rekening voor deelname nog niet voldaan. Krijg ik nu wel toegang?

Ja, je krijgt inloggegevens sowieso verstuurd. Ook al is de rekening nog niet voldaan.  

Waar kan ik terecht als ik (technische) problemen heb bij het volgen van de sessies?

Voor vragen kun je terecht bij Osiris via 00 44 808 160 5 160 of worldedsummit@osiriseducational.co.uk 

Zijn er nog andere dingen die ik nodig heb tijdens een sessie? Bijv. een tweede device.

Nee, alleen je laptop of computer met beeldscherm en internetverbinding is voldoende.  

Ik ben ingelogd, maar mijn beeld is niet scherp. Hoe komt dit?

Dit heeft te maken met jouw eigen internetverbinding. Zet je internet even uit en aan en kijk of het dan beter gaat. Anders contact opnemen met je internetprovider.  

Ik heb geen geluid. Hoe komt dit?

Controleer of het geluid van je device aan staat en of je koptelefoon of oortjes goed zijn aangesloten. Wij kunnen dit verder niet oplossen. 

De chatfunctie doet het niet, wat nu?

De chatfunctie wordt beheerd door Osiris. Wij kunnen dit niet oplossen. Je kunt wel een melding maken bij Osiris via telefoonnummer 00 44 808 160 5 160 of worldedsummit@osiriseducational.co.uk.

Overig


Worden Engelstalige sessies vertaald in het Nederlands?

Er is geen Nederlandse ondertiteling en ook geen tolk. Op podium 9 maken we een koppeling naar het Nederlandse onderwijs.  

Krijgen we de PowerPointpresentatie ook toegestuurd of op een andere manier beschikbaar gesteld?

Er worden geen Powerpointpresentaties toegestuurd of beschikbaar gemaakt. Vanaf 10 mei kun je sessies terugkijken met de inloggegevens die je krijgt toegestuurd via Osiris.

Ik heb een klacht. Waar kan ik deze melden?

Je kunt je klacht mailen naar evenement@bazaltgroep.nl. We doen ons best om je e-mail binnen drie werkdagen te beantwoorden.