Als leren anders gaat
-
Individuele behandeling sociaal-emotionele ontwikkeling
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Sterk in uitvoering
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Plezier op school
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Spelend op pad
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Omgaan met faalangst
ALS LEREN ANDERS GAAT en nog 1 thema
-
Individueel leerling onderzoek
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Cursus Medebehandelaar dyslexie
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Leerlingondersteuning in pakketvorm
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Traumasensitief lesgeven
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Werken met het ontwikkelingsperspectiefplan
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Meer- en hoogbegaafdheid schoolbegeleiding
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Handelingsgerichte procesdiagnostiek (HGPD)
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Interim intern begeleider/orthopedagoog
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Dyslexie onderzoek
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Tussen plek en plaatsing (TPP)
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Onderwijs zieke leerlingen
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Workshop Acadin
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
KIJK! en Executieve functies
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Executieve functies
ALS LEREN ANDERS GAAT
Krachtig voor de klas
-
Data in de school
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Opleiding tot rekencoördinator
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Opleiding taal-leescoördinator
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Verkorte opleiding tot rekenspecialist
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Teken je les
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Omgaan met uitdagende groepen
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Leesremediëring
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Ondersteuning Rekendidactiek
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Supervisie
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Actief woorden leren
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Lesbezoek Expliciete Directe Instructie (EDI)
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Samen Groeigericht Oefenen
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Directe coaching
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
School Video Interactie Begeleiding (SVIB)
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Spelend rekenen
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Synchroon coachen
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Begeleiding methodekeuze taal en lezen
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Leesproblemen en dyslexie
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Ontwikkeltraject taal
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Ontwikkeltraject rekenen
KRACHTIG VOOR DE KLAS
Een stimulerende start
-
Speelplezier Stap voor stap
EEN STIMULERENDE START
-
KIJK!
EEN STIMULERENDE START
-
Professional Jonge kind
EEN STIMULERENDE START
-
KIJK! Logisch denken
EEN STIMULERENDE START
-
Doorgaande lijn 1-2-3 op school
EEN STIMULERENDE START
-
KIJK! Denkkaders
EEN STIMULERENDE START
-
Stimuleren van reflectie in de kinderopvang
EEN STIMULERENDE START
-
KIJK! Beredeneerd Aanbod beknopt: werken met de module
EEN STIMULERENDE START
-
KIJK! Beredeneerd Aanbod werken met de module
EEN STIMULERENDE START
-
KIJK! in de BSO
EEN STIMULERENDE START
-
Programma specifieke training Uk & Puk
EEN STIMULERENDE START
-
VE-basisscholing
EEN STIMULERENDE START
-
Uitdagende kleuters!
EEN STIMULERENDE START
-
Natuurlijk buiten rekenen
EEN STIMULERENDE START
-
Piramide
EEN STIMULERENDE START
-
KIJK! Beredeneerd Aanbod groep 1-2
EEN STIMULERENDE START
-
Spelend leren
EEN STIMULERENDE START
-
Advies en begeleiding Integraal Kindcentrum
EEN STIMULERENDE START
-
Uitdagende peuters!
EEN STIMULERENDE START
-
Educatieve kinese
EEN STIMULERENDE START
Een zee aan kansen
-
NT2 Wat moet ik ermee
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Uitstroom nieuwkomers
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Expeditie Kansrijk
EEN ZEE AAN KANSEN
-
NT2 – Meertaligheid
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Starttraining – Lesgeven aan anderstaligen
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Starttraining – Nieuwkomersleraren
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Klankonderwijs
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Post hbo-opleiding Leraar Nederlands voor anderstaligen (NT2)
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Training Meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Expeditie Kansrijk – introductie
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Onderwijsachterstandenbeleid
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Growth Mindset
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Horen, zien en schrijven workshop
EEN ZEE AAN KANSEN
-
De Bovenkamer
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Zien is snappen
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Woorden in Prenten
EEN ZEE AAN KANSEN
Het leren optimaliseren
-
Formatief evalueren
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Formatief evalueren Blended
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Leren zichtbaar maken – De Grondslag
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Leren zichtbaar maken – Voor leraren (VLAT)
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Leren Zichtbaar Maken – Bewijs in actie
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Leren zichtbaar maken – SOLO TAXONOMIE
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Professionele Leergemeenschap
LEIDINGGEVEN MET IMPACT en nog 1 thema
-
Leergesprekken met leerlingen
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Begeleiding Lesson Study
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Training Kleuter PDO en Intervisie PDO
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Communicatie in en rond de school
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Andere Tijden – Begeleiding bij invoering ander rooster
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Leren anders organiseren
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
De Leeruitdaging voor jonge kinderen
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Handelingsgericht werken – HGW 2.0
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Leren zichtbaar maken – De zichtbaar lerende leerling
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Leren zichtbaar maken – Feedback
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Coöperatief vergaderen
HET LEREN OPTIMALISEREN
Leidinggeven met impact
-
Managementondersteuning voor schoolleiders
LEIDINGGEVEN MET IMPACT
-
Samenwerkend leiderschap
LEIDINGGEVEN MET IMPACT
-
Professionele Leergemeenschap
LEIDINGGEVEN MET IMPACT en nog 1 thema
-
Flitsbezoek
LEIDINGGEVEN MET IMPACT
-
Begeleiding opstellen schoolplan
LEIDINGGEVEN MET IMPACT
-
Begeleiding bij invoering Flexmodel VO
LEIDINGGEVEN MET IMPACT
-
Oplossingsgericht werken
LEIDINGGEVEN MET IMPACT
-
AI in het onderwijs
LEIDINGGEVEN MET IMPACT
-
Management Drives
LEIDINGGEVEN MET IMPACT
Stevig in hun schoenen
-
Omgaan met faalangst
ALS LEREN ANDERS GAAT en nog 1 thema
-
Traject Samen kijken – Samen leren
STEVIG IN HUN SCHOENEN
-
Kwink
STEVIG IN HUN SCHOENEN
-
Taakspel
STEVIG IN HUN SCHOENEN
-
Screeningsonderzoek NSCCT
STEVIG IN HUN SCHOENEN
-
Handelingsgericht Behandelen en Begeleiden
STEVIG IN HUN SCHOENEN
-
Screeningsonderzoek NIO en ADIT
STEVIG IN HUN SCHOENEN
-
Verlies Veerkracht en Herstel
STEVIG IN HUN SCHOENEN
-
Zand erover
STEVIG IN HUN SCHOENEN
-
Breinhelden
STEVIG IN HUN SCHOENEN