Als leren anders gaat
-
Individueel leerling onderzoek
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Cursus Medebehandelaar dyslexie
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Leerlingondersteuning in pakketvorm
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Traumasensitief lesgeven
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Werken met het ontwikkelingsperspectiefplan
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Meer- en hoogbegaafdheid schoolbegeleiding
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Handelingsgerichte procesdiagnostiek (HGPD)
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Interim intern begeleider/orthopedagoog
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Dyslexie onderzoek
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Tussen plek en plaatsing (TPP)
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Onderwijs zieke leerlingen
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Workshop Acadin
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
KIJK! en Executieve functies
ALS LEREN ANDERS GAAT
-
Executieve functies
ALS LEREN ANDERS GAAT
Krachtig voor de klas
-
Op weg naar een TOPklas
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Opleiding tot rekencoördinator
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Verkorte opleiding tot rekenspecialist
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Omgaan met uitdagende groepen
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Leesremediëring
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Ondersteuning Rekendidactiek
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Supervisie
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Lesbezoek Expliciete Directe Instructie (EDI)
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Samen Groeigericht Oefenen
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Opleiding Bazalt Beeldcoaching
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Synchroon coachen
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Begeleiding methodekeuze taal en lezen
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Leesproblemen en dyslexie
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Ontwikkeltraject taal
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Ontwikkeltraject rekenen
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Op weg naar een succesvolle school
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Begeleiding van methodekeuze rekenen
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
De Leeruitdaging
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Je eerste jaar als leraar
KRACHTIG VOOR DE KLAS
-
Betrokken leerlingen
KRACHTIG VOOR DE KLAS
Een stimulerende start
-
Speelplezier Stap voor stap
EEN STIMULERENDE START
-
KIJK!
EEN STIMULERENDE START
-
Professional Jonge kind
EEN STIMULERENDE START
-
KIJK! Logisch denken
EEN STIMULERENDE START
-
Doorgaande lijn 1-2-3 op school
EEN STIMULERENDE START
-
KIJK! Denkkaders
EEN STIMULERENDE START
-
Stimuleren van reflectie in de kinderopvang
EEN STIMULERENDE START
-
KIJK! Beredeneerd Aanbod beknopt: werken met de module
EEN STIMULERENDE START
-
KIJK! Beredeneerd Aanbod werken met de module
EEN STIMULERENDE START
-
KIJK! in de BSO
EEN STIMULERENDE START
-
VE-basisscholing
EEN STIMULERENDE START
-
Uitdagende kleuters!
EEN STIMULERENDE START
-
Natuurlijk buiten rekenen
EEN STIMULERENDE START
-
Piramide
EEN STIMULERENDE START
-
KIJK! Beredeneerd Aanbod groep 1-2
EEN STIMULERENDE START
-
Spelend leren
EEN STIMULERENDE START
-
Advies en begeleiding Integraal Kindcentrum
EEN STIMULERENDE START
-
Uitdagende peuters!
EEN STIMULERENDE START
-
Educatieve kinese
EEN STIMULERENDE START
-
KIJK! in de Praktijk
EEN STIMULERENDE START
Een zee aan kansen
-
NT2 Wat moet ik ermee
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Uitstroom nieuwkomers
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Expeditie Kansrijk
EEN ZEE AAN KANSEN
-
NT2 – Meertaligheid
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Starttraining – Lesgeven aan anderstaligen
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Starttraining – Nieuwkomersleraren
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Klankonderwijs
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Post hbo-opleiding Leraar Nederlands voor anderstaligen (NT2)
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Training Meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Expeditie Kansrijk – introductie
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Onderwijsachterstandenbeleid
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Growth Mindset
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Horen, zien en schrijven workshop
EEN ZEE AAN KANSEN
-
De Bovenkamer
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Zien is snappen
EEN ZEE AAN KANSEN
-
Woorden in Prenten
EEN ZEE AAN KANSEN
Het leren optimaliseren
-
Formatief evalueren
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Formatief evalueren Blended
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Leren zichtbaar maken – De Grondslag
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Leren zichtbaar maken – Voor leraren (VLAT)
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Leren Zichtbaar Maken – Bewijs in actie
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Leren zichtbaar maken – SOLO TAXONOMIE
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Professionele Leergemeenschap
LEIDINGGEVEN MET IMPACT en nog 1 thema
-
Begeleiding Lesson Study
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Training Kleuter PDO en Intervisie PDO
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Leren anders organiseren
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
De Leeruitdaging voor jonge kinderen
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Leren zichtbaar maken – De zichtbaar lerende leerling
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Leren zichtbaar maken – Feedback
HET LEREN OPTIMALISEREN
-
Coöperatief vergaderen
HET LEREN OPTIMALISEREN
Leidinggeven met impact
Stevig in hun schoenen
-
Sterk in uitvoering
STEVIG IN HUN SCHOENEN
-
Plezier op school
STEVIG IN HUN SCHOENEN
-
Spelend op pad
STEVIG IN HUN SCHOENEN
-
Omgaan met faalangst
STEVIG IN HUN SCHOENEN
-
Kwink
STEVIG IN HUN SCHOENEN
-
Handelingsgericht Behandelen en Begeleiden
STEVIG IN HUN SCHOENEN
-
Screeningsonderzoek NIO en ADIT
STEVIG IN HUN SCHOENEN
-
Verlies Veerkracht en Herstel
STEVIG IN HUN SCHOENEN
-
Zand erover
STEVIG IN HUN SCHOENEN
-
Breinhelden
STEVIG IN HUN SCHOENEN